Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 382148 - 2011 data 16.11.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina", pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7635650, fax. 062 7635651.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
- W ogłoszeniu jest: Zamawiający ma prawo dokonać istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli:
- wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
- nastąpiły zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
- do ubezpieczenia grupowego zadeklaruje chęć przystąpienia mniej niż 50% aktualnie ubezpieczonych osób w okresie 14 dni od dnia zawarcia umowy, nie później jednak niż do 20 grudnia 2011 r. W takim przypadku strony umowy na zasadzie porozumienia mogą skrócić czas trwania umowy.
- W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający ma prawo dokonać istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli:
- wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
- nastąpiły zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
- do ubezpieczenia grupowego zadeklaruje chęć przystąpienia mniej niż 50% aktualnie ubezpieczonych osób w okresie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W takim przypadku strony umowy na zasadzie porozumienia mogą skrócić czas trwania umowy.