Kalisz:
Ubezpieczenie komunikacyjne, majątkowe oraz odpowiedzialności cywilnej
Związku Komunalnego Gmin CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA z siedzibą w
Kaliszu Numer ogłoszenia: 188546 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto,
Czysta Gmina" , pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie,
tel. 062 7635650, faks 062 7635651.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie komunikacyjne, majątkowe oraz odpowiedzialności cywilnej
Związku Komunalnego Gmin CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA z siedzibą w
Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu
komunikacyjnym, majątkowym oraz odpowiedzialności cywilnej Związku
Komunalnego Gmin CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA z siedzibą w Kaliszu.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności
ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II
załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności
ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 ze. zm.).
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.
1-2 ustawy PZP..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym
postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza
Oferty Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być
złożone w jeden z poniżej wymienionych sposobów:
a) złożenie jednego oświadczenia przez pełnomocnika ustanowionego przez
wszystkich Wykonawców, tj. w treści oświadczenia należy wymienić nazwy,
adresy wszystkich Wykonawców, a podpis składa występujący w ich imieniu
pełnomocnik;
b) złożenie jednego wspólnego oświadczenia przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. w treści oświadczenia
należy wymienić nazwy, adresy wszystkich Wykonawców, a podpisy składają
upełnomocnieni reprezentanci każdego z Wykonawców.
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w
ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
1.3 Zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny
dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania
działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń działu II
załącznika do Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja
2003 (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 ze zm.), w zakresie nie mniejszym niż
opisany w SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego z Wykonawców, który
będzie wykonywał uzależnioną od zamówienia część zamówienia).
1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa
w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten
musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
1.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym
mowa w pkt. 1.4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie
zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP.
3. Wszystkie dokumenty, o których mowa w części III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia -
nie spełnia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czystemiasto.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ORLI STAW, Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu
Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ORLI STAW, Orli Staw 2, 62-834
Ceków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).